попап форма SendPuls — риэлторы
Sunflower Business Center in Kyiv, class B
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
ОБСЛУГОВУВАННЯ ONLINE
УВІЙТИ

Загальні характеристики

  • Професійний менеджмент будівлі з використанням найсучаснішої на сьогоднішній день BIM технології (Інформаційне моделювання будівель)
  • Повністю контрольована прозора система компенсації комунальних послуг. Автоматизована система обліку, розрахунку та звітності на особистих сторінках клієнтів
  • Чотири окремі парадні входи в будівлю (з фойє та рецепціями) з боку головного фасаду та п’ять окремих технологічних входів з боку внутрішнього двору
  • Паркування на прилеглій до будівлі території
  • Електропостачання за 1 категорією (від двох різних підстанцій), наявність окремої групи аварійного живлення
  • Система опалення (власна котельня – фанкойли), загальнообмінна вентиляція, централізоване кондиціювання (холодильна машина – фанкойли)
  • Відкрите планування площ із сіткою колон, що забезпечує гнучкість планувальних рішень.
  • Оптоволоконні цифрові канали зв’язку, кілька провайдерів.
  • Мінімальна висота стель у всій будівлі не нижче 2,5м
  • Вихід фронтального фасаду будівлі на вулицю Саперно-Слобідська (магістраль державного значення, дорога до аеропорту «Бориспіль»)
  • Середня відстань між зовнішньою стіною та внутрішнім кордоном використовуваних площ не перевищує 10 м
  • Освітлення офісних приміщень — 500 люкс на рівні робочої поверхні, 4000К
  • Глибина поверху висотної частини від вікна до вікна менше 18 метрів
  • Раціональна відстань між вікнами, всі площі, що використовуються, знаходяться в межах 10 м від джерела природного освітлення
  • Конференц-зал, кімната переговорів

Місце розташування

Перейти на сторінку з картою та анімаційною схемою під’їзду>>

  • Київ. Голосіївський район. Деміївська (Московська) площа. Ст. метро Деміївська, пр.Науки, 3
  • Будівля розташована на чудовій транспортній розв’язці на сім напрямків руху
  • 13 хвилин — центр Києва, наземним транспортом, 8км (без урахування пробок)
  • 8 хвилин — метро Деміївська, пішки, 640м
  • 6 хвилин — центральний автовокзал (Деміївська площа), пішки, 500м
  • 15 хвилин — на автомобілі до центрального залізничного вокзалу
  • 25 хвилин — на автомобілі до аеропорту «Бориспіль» (прямий напрямок)
  • 15 хвилин — на автомобілі до аеропорту «Жуляни» (прямий напрямок)
  • 10 хвилин — пішого ходу до станції приміських поїздів «Київ-Деміївський» («Київ-Московський»)
  • Відділення Нової Пошти № 361 — 250м
  • Поштомат Нової Пошти № 25724 — 0м
  • Ресторан «Чорноморка» — 125м
  • Ресторан «THE CARTON» — 450м
  • Будівля чудово проглядається з усіх напрямків
  • Комунальна стоянка перед будинком. Зона А2.

Провайдери

onecom
ТОВ «ВАНКОМ» Onecom | оптоволокно |
Олександр Галимський — менеджер| +380674632166 | [email protected]
onecom
DataGroup | оптоволокно
Андрій Ступак-фахівець з роботи з БЦ| [email protected] | +380503861826
onecom
Wnet | оптоволокно
Павло Олександрович Гавриленко — менеджер | +380675370260
onecom
ТОВ «НВФ ВОЛЗ» VOLZ | оптоволокно
Юзбеков Денис-менеджер з продажу телекомунікаційних послуг | +380442474010 | +380687033026 | [email protected]
Ходаківська Олена-менеджер із взаємодії з БЦ та партнерами | +380445939023 | +380506128454 | [email protected]
onecom
Укртелеком | медь
*обслуговують «Київський Маргариновий Завод» та Бізнес Центр Sunflower за адресою: проспект Науки, 3


Системи безпеки

  • система автоматичного оповіщення про пожежу
  • система мовного оповіщення у кожному приміщенні
  • 26 гідрантів
  • служба охорони з диспетчерським пунктом
  • 2 серверних
  • відеоспостереження внутрішній та зовнішній (90 відеокамер) за місцями загального користування, інтегрована з системами охоронної сигналізації та системою контролю та
  • управління доступом
  • система контролю та управління доступом по безконтактних картках-бейджах (електрозащіпки, зчитувачі карток)
  • турнікети на всіх входах до будівлі
  • наявність охоронної сигналізації, інтегрованої із системою контролю та управління доступом
  • вхідні двері на кожному поверсі обладнані системою контролю та управління доступом, передбачено встановлення поверхових домофонів
  • чотири окремі входи в будівлю, кожен з яких має пандус для інвалідів із системою антизближення, козирок, огорожі, виконані з нержавіючої сталі та скла
  • конференц зал на 50 посадочних місць, обладнаний аудіо та відеосистемами (відео проектор, авто-екран, мікрофони, підсилювач, мікшер…), автоматичними віконними жалюзі, автоматичною незалежною системою вентиляції, обігріву та кондиціювання
  • безпосередньо на будівлі встановлені спеціальні конструкції великих площ для розміщення реклами (затверджено у паспорті фасадів будівлі)
  • наявність вуличного (вбудованого) банкомату банку «ВОСТОК»
  • термінал самообслуговування у центральному холі Бізнес Центру
  • є архів документів із сучасною системою мобільних стелажів
  • будівля обладнана трьома ліфтами. 2 ліфти у висотній частині будівлі (на 5 та 13 пасажирів) та 1 ліфт у прибудованій частині

Оздоблення

  • високоякісне стандартне оздоблення офісних приміщень
  • підлоги приміщень загального користування облицьовані гранітом та керамогранітом
  • стіни ліфтових холів облицьовані гранітом
  • оригінальні підвісні стелі фірми «Armstrong»
  • всі дверні блоки класу люкс (шпоновані шпоном «венге», алюмінієві з декоративним порошковим фарбуванням під шпон «венге», протипожежні шпоновані дерев’яні,
  • протипожежні алюмінієві з протипожежними склопакетами…)
  • висота від підлоги до стелі в середньому 2,6м, але не менше 2,5м
  • сучасні, високоякісні алюмінієві вікна з поворотно-відкидними стулками та наявністю механізму щілинного провітрювання з енергозберігаючими склопакетами
  • високий коефіцієнт енергозбереження будівлі за рахунок 2-х стороннього утеплення зовнішніх стін та використання в склінні склопакетів з енергозберігаючим покриттям
  • сучасний вентильований фасад із композитних панелей

Загальні дані щодо використовуваних площ

Загальна обмірна площа будівлі — 6019м2
Загальна обмірна площа під оренду — 3148м2
В орендовані площі входять:
Загальна площа будівлі – 328,9 м2
включені: теплопункт, вентильна, вузол введення води, центральна електрощитова, насосна, машинні відділення 3 ліфти.
Загальні площі поверхів – 1325,5м2
включені: холи ліфтові, коридори, санвузли, тамбури


Інженерні системи будівлі

  • будівля експлуатується за BIM технологією (3D інформаційна модель будівлі)
  • комбінована система опалення від власної заводської котельні (радіатори у прибудованій частині та фанкойли у висотній частині будівлі)
  • власний теплопункт із системою диспетчеризації
  • насосна чиллера (холодильної машини)
  • комбінована система кондиціювання (фанкойли та чилер висотної частини будівлі та спліт-кондиціонери у прибудованій частині будівлі)
  • вся будівля обладнана поверховою системою припливно-витяжної вентиляції, яку забезпечують припливні установки та витяжні вентилятори, що керуються за розкладом
  • системою диспетчеризації
  • холодне водопостачання
  • гаряче водопостачання з рециркуляцією
  • система димовидалення
  • система підпірної вентиляції
  • режим роботи ліфтів для пожежних підрозділів
  • система пожежогасіння (пожежні гідранти)
  • система енергозабезпечення будівлі за 1 категорією (від двох незалежних підстанцій)
  • BMS – система управління будівлею (програмна диспетчеризація та автоматизація всіх інженерних систем)
  • центральне опалення та кондиціювання, гаряче водопостачання, автономна припливно-витяжна вентиляція на кожному поверсі, швидкісні ліфти.
  • електропостачання по 1 (аварійне харчування), 2 та 3 категоріям
  • поверхова система обліку споживаних ресурсів (лічильники гарячої та холодної води, лічильник електроенергії)

Перелік основного обладнання будівлі за розділами

опалення, кондиціювання:
дахова холодильна установка – 1шт
даховий руф-топ (конференц зал) – 1шт
радіатори – 114шт
фанкойли – 178шт
спліт-кондиціонери – 24шт
вентиляція:
приточні вентилі установки – 12шт
витяжні установки – 31шт
вентиляція протипожежна:
витяжні установки – 4шт
установки підпору повітря – 4шт


Конструктивні особливості будівлі

  • Будівля складається із 2-х частин. А саме, висотної частини та прибудови до неї.
  • Висотна частина – 14 поверхів
  • Прибудована частина з напівпідвальними приміщеннями – 6 поверхів
  • Будівля має подвійну теплоізоляцію. Зовні та зсередини.
  • Зовні будівля виконана за технологією вентильованих фасадів. Утеплювач з мінеральної вати та облицювання композитними алюмінієвими панелями
  • Зсередини всі стіни виконані за технологією гіпсокартонних фальш-стін з утепленням мінеральною ватою
  • Всі покрівлі утеплені цементно-полістирольною сумішшю та гідроізольовані єврорубіроїдом. Усі приймаючі лійки стоків дахів і водостоки обладнані системою автоматичного антизближення.
  • Стіни та дахи надбудов висотної та прибудованої частин будівлі виконані із сендвіч-панелей по металокаркасу
  • Допустиме навантаження на підлогу не більше 450 кг/м2
  • Глибина поверху висотної частини від вікна до вікна менше 18 метрів

Презентація бізнес-центру у форматі PDF



03039, Київ
проспект Науки, 3
бізнес-центр Sunflower
hosting ukraine

Авторское право © 2014. Все Права Защищены. Business Center Sunflower

5 этаж: S аренды = 336,1 м2

сфера деятельности: коммерция

общие показатели: Sэф = 281,5 м, 39 рабочих мест, 1 рабочее место = 7,2 м2

состав:

  • 6 общих кабинетов (17)
  • 3 кабинета руководителей (3)
  • 1 опен спейс (17)
  • рецепция офис менеджеров (2)
  • офисная кухня (12)
  • комната переговоров (10)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

пример планировки 5 этаж

×
4 этаж: S аренды = 373,3 м2

сфера деятельности: IT компания

общие показатели: Sэф = 310,8 м, 59 рабочих мест, 1 рабочее место = 5,3 м2

состав:

  • 1 общий кабинет (12)
  • 1 кабинет руководителя (1)
  • 1 опен спейс (43)
  • 2 рецепции офис менеджеров (2)
  • 1 офисная кухня (12)
  • 1 комната переговоров (17)
  • 2 туалета
  • 1 серверная
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 копи-центр

пример плана 4 этажа

×
9 этаж: S аренды = 335,1 м2

сфера деятельности: Коммерция

общие показатели: Sэф = 280,7 м, 19 рабочих мест, 1 рабочее место = 14,8 м2

состав:

  • 3 общих кабинета (14)
  • 2 кабинета руководителя (3)
  • 1 комната переговоров (12)
  • 1 рецепция офис менеджеров (2)
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 офисная кухня (8)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

план

×

авторизация5 вход

ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ

ЗАПРОС О ВАКАНТНЫХ ПЛОЩАДЯХКОМНАТА ПЕРЕГОВОРОВКОНФЕРЕНЦ-ЗАЛРЕГИСТРАЦИЯВЪЕЗД НА ТЕРРИТОРИЮОБРАТНАЯ СВЯЗЬЗАКАЗ ПРОСМОТРААНКЕТИРОВАНИЕЦЕНТР ОБСЛУЖИВАНИЯ



    Бронювання кімнати переговорів

    Перевірити календар заходів>>




    *Обов'язкові для заповнення поля


    кількість місць (максимум 20)


    ВИГЛЯД ЗАХОДУ


    СПОСІБ ОПЛАТИ



    вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

    Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів


      Бронювання конференц-залу!

      Перевірити календар заходів>>




      *Обов'язкові для заповнення поля


      Дата проведення заходу:


      Вид дня:

      робочий деньвихідний, святковий день


      Оренда в інтервалі з 8 до 17:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 8 до 17 (calculation):


      Оренда в інтервалі з 17 до 23:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 17 до 23 (calculation):


      Кiлькiсть учасникiв:

      до 25від 26 до 50від 51 до 80


      Додатково потрiбно:

      видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


      Вид заходу:


      Спосіб оплати:

      безналичный расчетналичный расчет


      Розрахунок вартісти оренди

      без ПДВ (calculation)

      з ПДВ (calculation)




      Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

      Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу


        Заявка на реєстрацію нового уповноваженого користувача


        Заявку оформляє:

        Усі поля, крім "Додаткова інформація", є обов'язковими до заповнення

         

         

         

         

         

         

         

        Телефон

         

         
        додаткова інформація:

        Угода користувача



          Заявка про в'їзд на внутрішню територію

          План в'їзду на внутрішню територію >>


          Заявку оформляє:

           

          *обов'язкови для заповнення поля

           

           

           

           

           

          *причина необхідності в'їзду на територію заводу:

           

          додаткова інформація:

           

          МЫ С УДОВОЛЬСТВИЕМ ОТВЕТИМ НА ВАШЕ СООБЩЕНИЕ


            *обов'язкові для заповнення поля



            ЗАКАЗ ПРОСМОТРА В БИЗНЕС ЦЕНТРЕ SUNFLOWER



              *обов'язкові для заповнення поля



              повідомлення



              АНКЕТИРОВАНИЕ ДЛЯ ПОЛУЧЕНИЯ ЗАДАНИЯ НА ПРОЕКТИРОВАНИЕ ВАШЕГО ОФИСА


                  Ваши данные ✔





                  Планировочные решения ✔





                  Необходимые дополнительные помещения:
                  meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                  комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                  Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                  tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                  стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                  Технические решения ✔

                  Необходимые в офисе системы:
                  access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                  СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                  Необходимое в офисе оборудование:
                  video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                  видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                  Компьютерная сеть

                  Количество провайдеров

                  Наличие Wi-Fi



                  Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                  Полы
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Стены
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Перегородки
                  гипсокартонныестеклянныедругие...

                  Потолки
                  подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                  Оформление окон
                  горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                  Двери
                  деревянныестеклянныедругие...

                  Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                  Места для рекламы
                  на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>


                    Звернення до сервісного центру бізнес-центру


                    Звернення оформляє:

                     


                     

                     

                    повідомлення

                     


                     

                    • После заполнения и нажатие на кнопку «ОТПРАВИТЬ» обязательно дождитесь подтверждения об успешной отправке
                    • После успешной отправки, на вашу почту придет письмо-подтверждение. В нем вы сможете перепроверить правильность отправленных вами данных
                    • Если вы увидите ошибку, то тут же сообщите о ней администратору +38 067 247 13 33 [email protected]
                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: IT компания

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 53 рабочих места, 1 рабочее место = 5,3 м2

                    состав:

                    6 рабочих кабинетов (51)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 зона отдыха

                    1 офисная кухня (6)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    пример планировки

                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: Коммерция

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 19 рабочих места, 1 рабочее место = 14,7 м2

                    состав:

                    5 рабочих кабинетов (17)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 комната переговоров (12)

                    1 офисная кухня (8)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    планировки

                    ×

                    авторизация вход

                    ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ



                      *обов'язкові для заповнення поля



                      повідомлення



                        *обов'язкові для заповнення поля



                          Бронювання конференц-залу!

                          Перевірити календар заходів>>




                          *Обов'язкові для заповнення поля


                          Дата проведення заходу:


                          Вид дня:

                          робочий деньвихідний, святковий день


                          Оренда в інтервалі з 8 до 17:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 8 до 17 (calculation):


                          Оренда в інтервалі з 17 до 23:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 17 до 23 (calculation):


                          Кiлькiсть учасникiв:

                          до 25від 26 до 50від 51 до 80


                          Додатково потрiбно:

                          видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


                          Вид заходу:


                          Спосіб оплати:

                          безналичный расчетналичный расчет


                          Розрахунок вартісти оренди

                          без ПДВ (calculation)

                          з ПДВ (calculation)




                          Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

                          Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу

                            Бронювання кімнати переговорів

                            Перевірити календар заходів>>




                            *Обов'язкові для заповнення поля


                            кількість місць (максимум 20)


                            ВИГЛЯД ЗАХОДУ


                            СПОСІБ ОПЛАТИ



                            вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

                            Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів

                              Ваши данные ✔





                              Планировочные решения ✔





                              Необходимые дополнительные помещения:
                              meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                              комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                              Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                              tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                              стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                              Технические решения ✔

                              Необходимые в офисе системы:
                              access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                              СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                              Необходимое в офисе оборудование:
                              video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                              видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                              Компьютерная сеть

                              Количество провайдеров

                              Наличие Wi-Fi



                              Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                              Полы
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Стены
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Перегородки
                              гипсокартонныестеклянныедругие...

                              Потолки
                              подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                              Оформление окон
                              горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                              Двери
                              деревянныестеклянныедругие...

                              Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                              Места для рекламы
                              на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                              Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                              Після заповнення та натискання на кнопку «ВІДПРАВИТИ» обов’язково дочекайтеся підтвердження про успішне відправлення!

                              Після успішного відправлення на вашу пошту прийде лист-підтвердження. У ньому ви зможете перевіряти ще раз правильність відправлених вами даних

                              Якщо ви побачите помилку, то одразу повідомте про неї адміністратору +38 067 247 13 33 [email protected]

                              ×