попап форма SendPuls – риэлторы
Sunflower Business Center in Kyiv, class B
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
ОБСЛУГОВУВАННЯ ONLINE
УВІЙТИ

Облік комерційних площ Бізнес-центру Sunflower за міжнародним стандартом BOMA

 

Облік та розрахунок комерційних офісних площ Бізнес-центру Sunflower

на основі стандарту BOMA. Опис, зведена таблиця, плани

відкрити у форматі багатосторінкового PDF файлу

 

Опис методу обліку та розрахунку комерційних площ Бізнес-центру Sunflower на основі стандарту BOMA.

Сума орендної плати обчислюється шляхом множення розрахункової площі, що орендується, на вартість орендної плати за 1м2

У полі українського законодавства єдиною відмінністю цієї методики від методики розрахунку площ за стандартом BOMA є недотримання правил розмежування площ різних категорій. На відміну від стандарту BOMA до уваги не включені площі, які не входять до паспортних даних будівлі БТІ (колони, перегородки). Таким чином, загальні обмірні площі БТІ менше, ніж обмірні площі, що отримуються за стандартом BOMA. При цьому пропорція між корисними офісними, торговими площами та громадськими площами будівлі поверхів однакова в обох методиках розрахунку.

Усі площі, що беруть участь у розрахунках, взяті з паспортних даних будівлі БТІ та суворо їм відповідають.

На планах будівля поділена на лоти.

Лот – це група офісних, торгових площ, площ, що не орендуються, громадських площ будівлі і громадських площ поверху, яка дає можливість оренди, автономної від інших лотів. Орендувати лот можуть кілька орендарів.

Облік комерційних площ будівлі поділено на 5 категорій, які позначені на планах різними кольорами:

 

– офісна площа

– торгова площа

– не орендована площа

– громадська площа будівлі

– загальна площа поверху

У зведеній таблиці дані площ всієї будівлі.

 

Отримати детальну інформацію про стандарт BOMA ви можете тут>>

Boma logo



03039, Київ
проспект Науки, 3
бізнес-центр Sunflower
hosting ukraine

Авторское право © 2014. Все Права Защищены. Business Center Sunflower

5 этаж: S аренды = 336,1 м2

сфера деятельности: коммерция

общие показатели: Sэф = 281,5 м, 39 рабочих мест, 1 рабочее место = 7,2 м2

состав:

  • 6 общих кабинетов (17)
  • 3 кабинета руководителей (3)
  • 1 опен спейс (17)
  • рецепция офис менеджеров (2)
  • офисная кухня (12)
  • комната переговоров (10)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

пример планировки 5 этаж

×
4 этаж: S аренды = 373,3 м2

сфера деятельности: IT компания

общие показатели: Sэф = 310,8 м, 59 рабочих мест, 1 рабочее место = 5,3 м2

состав:

  • 1 общий кабинет (12)
  • 1 кабинет руководителя (1)
  • 1 опен спейс (43)
  • 2 рецепции офис менеджеров (2)
  • 1 офисная кухня (12)
  • 1 комната переговоров (17)
  • 2 туалета
  • 1 серверная
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 копи-центр

пример плана 4 этажа

×
9 этаж: S аренды = 335,1 м2

сфера деятельности: Коммерция

общие показатели: Sэф = 280,7 м, 19 рабочих мест, 1 рабочее место = 14,8 м2

состав:

  • 3 общих кабинета (14)
  • 2 кабинета руководителя (3)
  • 1 комната переговоров (12)
  • 1 рецепция офис менеджеров (2)
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 офисная кухня (8)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

план

×

авторизация5 вход

ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ

ЗАПРОС О ВАКАНТНЫХ ПЛОЩАДЯХКОМНАТА ПЕРЕГОВОРОВКОНФЕРЕНЦ-ЗАЛРЕГИСТРАЦИЯВЪЕЗД НА ТЕРРИТОРИЮОБРАТНАЯ СВЯЗЬЗАКАЗ ПРОСМОТРААНКЕТИРОВАНИЕЦЕНТР ОБСЛУЖИВАНИЯ



    Бронювання кімнати переговорів

    Перевірити календар заходів>>




    *Обов'язкові для заповнення поля


    кількість місць (максимум 20)


    ВИГЛЯД ЗАХОДУ


    СПОСІБ ОПЛАТИ



    вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

    Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів


      Бронювання конференц-залу!

      Перевірити календар заходів>>




      *Обов'язкові для заповнення поля


      Дата проведення заходу:


      Вид дня:

      робочий деньвихідний, святковий день


      Оренда в інтервалі з 8 до 17:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 8 до 17 (calculation):


      Оренда в інтервалі з 17 до 23:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 17 до 23 (calculation):


      Кiлькiсть учасникiв:

      до 25від 26 до 50від 51 до 80


      Додатково потрiбно:

      видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


      Вид заходу:


      Спосіб оплати:

      безналичный расчетналичный расчет


      Розрахунок вартісти оренди

      без ПДВ (calculation)

      з ПДВ (calculation)




      Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

      Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу


        Заявка на реєстрацію нового уповноваженого користувача


        Заявку оформляє:

        Усі поля, крім "Додаткова інформація", є обов'язковими до заповнення

         

         

         

         

         

         

         

        Телефон

         

         
        додаткова інформація:

        Угода користувача



          Заявка про в'їзд на внутрішню територію

          План в'їзду на внутрішню територію >>


          Заявку оформляє:

           

          *обов'язкови для заповнення поля

           

           

           

           

           

          *причина необхідності в'їзду на територію заводу:

           

          додаткова інформація:

           

          МЫ С УДОВОЛЬСТВИЕМ ОТВЕТИМ НА ВАШЕ СООБЩЕНИЕ


            *обов'язкові для заповнення поля



            ЗАКАЗ ПРОСМОТРА В БИЗНЕС ЦЕНТРЕ SUNFLOWER



              *обов'язкові для заповнення поля



              повідомлення



              АНКЕТИРОВАНИЕ ДЛЯ ПОЛУЧЕНИЯ ЗАДАНИЯ НА ПРОЕКТИРОВАНИЕ ВАШЕГО ОФИСА


                  Ваши данные ✔





                  Планировочные решения ✔





                  Необходимые дополнительные помещения:
                  meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                  комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                  Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                  tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                  стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                  Технические решения ✔

                  Необходимые в офисе системы:
                  access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                  СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                  Необходимое в офисе оборудование:
                  video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                  видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                  Компьютерная сеть

                  Количество провайдеров

                  Наличие Wi-Fi



                  Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                  Полы
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Стены
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Перегородки
                  гипсокартонныестеклянныедругие...

                  Потолки
                  подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                  Оформление окон
                  горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                  Двери
                  деревянныестеклянныедругие...

                  Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                  Места для рекламы
                  на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>


                    Звернення до сервісного центру бізнес-центру


                    Звернення оформляє:

                     


                     

                     

                    повідомлення

                     


                     

                    • После заполнения и нажатие на кнопку «ОТПРАВИТЬ» обязательно дождитесь подтверждения об успешной отправке
                    • После успешной отправки, на вашу почту придет письмо-подтверждение. В нем вы сможете перепроверить правильность отправленных вами данных
                    • Если вы увидите ошибку, то тут же сообщите о ней администратору +38 067 247 13 33 [email protected]
                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: IT компания

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 53 рабочих места, 1 рабочее место = 5,3 м2

                    состав:

                    6 рабочих кабинетов (51)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 зона отдыха

                    1 офисная кухня (6)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    пример планировки

                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: Коммерция

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 19 рабочих места, 1 рабочее место = 14,7 м2

                    состав:

                    5 рабочих кабинетов (17)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 комната переговоров (12)

                    1 офисная кухня (8)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    планировки

                    ×

                    авторизация вход

                    ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ



                      *обов'язкові для заповнення поля



                      повідомлення



                        *обов'язкові для заповнення поля



                          Бронювання конференц-залу!

                          Перевірити календар заходів>>




                          *Обов'язкові для заповнення поля


                          Дата проведення заходу:


                          Вид дня:

                          робочий деньвихідний, святковий день


                          Оренда в інтервалі з 8 до 17:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 8 до 17 (calculation):


                          Оренда в інтервалі з 17 до 23:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 17 до 23 (calculation):


                          Кiлькiсть учасникiв:

                          до 25від 26 до 50від 51 до 80


                          Додатково потрiбно:

                          видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


                          Вид заходу:


                          Спосіб оплати:

                          безналичный расчетналичный расчет


                          Розрахунок вартісти оренди

                          без ПДВ (calculation)

                          з ПДВ (calculation)




                          Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

                          Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу

                            Бронювання кімнати переговорів

                            Перевірити календар заходів>>




                            *Обов'язкові для заповнення поля


                            кількість місць (максимум 20)


                            ВИГЛЯД ЗАХОДУ


                            СПОСІБ ОПЛАТИ



                            вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

                            Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів

                              Ваши данные ✔





                              Планировочные решения ✔





                              Необходимые дополнительные помещения:
                              meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                              комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                              Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                              tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                              стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                              Технические решения ✔

                              Необходимые в офисе системы:
                              access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                              СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                              Необходимое в офисе оборудование:
                              video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                              видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                              Компьютерная сеть

                              Количество провайдеров

                              Наличие Wi-Fi



                              Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                              Полы
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Стены
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Перегородки
                              гипсокартонныестеклянныедругие...

                              Потолки
                              подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                              Оформление окон
                              горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                              Двери
                              деревянныестеклянныедругие...

                              Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                              Места для рекламы
                              на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                              Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                              Після заповнення та натискання на кнопку “ВІДПРАВИТИ” обов’язково дочекайтеся підтвердження про успішне відправлення!

                              Після успішного відправлення на вашу пошту прийде лист-підтвердження. У ньому ви зможете перевіряти ще раз правильність відправлених вами даних

                              Якщо ви побачите помилку, то одразу повідомте про неї адміністратору +38 067 247 13 33 [email protected]

                              ×