Приклади планування бізнес-центру Sunflower

4 поверх. IT компанія

5 поверх. Бізнес-туризм

6 поверх. Call Center

7 поверх. Комерція

9 поверх. Комерція

5 поверх. Комерція

4 поверх. IT компанія

10 поверх. IT компанія

10 поверх. Комерція
Цілісно скляні перегородки з дерев’яними дверними блоками
Ексклюзивне конструктивне рішення, яке не має аналогів!
Розроблено та реалізовано нами спеціально для офісів бізнес-центру SUNFLOWER
функціонально, красиво, оригінально, світло, просто, надійність перевірена часом, технологічно, швидко, дешевше існуючих на ринку стандартних рішень, можливість реалізації обмеження доступу до приміщень за безконтактними картами доступу.
Спеціально для бізнес-центру SUNFLOWER та його клієнтів розроблено та впроваджено оригінальну систему контролю та управління доступом
*Наші організаційно-технічні рішення відрізняються від стандартних, що використовуються в більшості будівель
використання електрозасувок замість електрозамків та електромагнітних замків
- найнижча вартість
- можливість використання недорогої, стандартної, стильної дверної фурнітури (звичайні замки із засувкою та натискними ручками)
- можливість простого, механічного відключення електрозасувки (наприклад протягом робочого дня для вільного входу в кабінет)
- при відключенні електроенергії та неробочих акумуляторах двері залишаються зачиненими
- в екстрених випадках двері завжди можна відчинити за допомогою ключа стандартного дверного замка (за умови, що ключ відкриває не тільки ригель замка, а й язик засувки)
- є можливість стандартного способу закривання дверей на ключ без можливості використання карт доступу для її відкривання (у нас така потреба виникала неодноразово)
вхід до кабінету за карткою, а вихід вільний – односторонній доступ
- здешевлює всю систему майже вдвічі за рахунок непотрібності установки зсередини кабінетів зчитувачів, кнопок, зменшення вдвічі кількості IRCP модулів (один модуль обслуговує одночасно 2 кабінети)
- в 2 рази збільшується термін служби електрозасувок
Головний та єдиний аргумент проти одностороннього доступу професіоналів, які впроваджують системи доступу – не дає можливості повного контролю та обліку пересування персоналу.
Проста відповідь тих, хто експлуатуватиме систему доступу (охорона, менеджери з персоналу, керівники компаній) – а кому потрібен повний контроль та облік за рухом персоналу по робочих кабінетах на території офісу?
Ми обладнаємо двостороннім доступом тільки ті проходи, які дійсно вимагають повного контролю та обліку. Такими точками проходу є: вхід/вихід із будівлі (турнікети), вхід/вихід на територію офісу (вхідні двері в офіс), окремі приміщення на території офісу, що потребують підвищеної безпеки (архіви, сховища, серверні…).
Ми також знаємо, що всі проходи по доступу, незалежно односторонні вони або 2-х сторонні, завжди повинні знаходитися під відеоспостереженням. Відеоспостереження дозволяє контролювати рух персоналу без можливості обліку, який, як ми вже зазначили, не потрібен повсюдно.
*Замки дверей з одностороннім доступом ми комплектуємо розрізними квадратами, які роблять роботу натискних ручок замку незалежною. Ручка зсередини приміщення взаємодіє з роботою язика клямки замка, а ручка зовні немає.