попап форма SendPuls – риэлторы
Sunflower Business Center in Kyiv, class B
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
ОБСЛУГОВУВАННЯ ONLINE
УВІЙТИ

Приклади планування бізнес-центру Sunflower

план

4 поверх. IT компанія

пример планировки 5 этаж

5 поверх. Бізнес-туризм

план

6 поверх. Call Center

план

7 поверх. Комерція

план

9 поверх. Комерція

примеры планировок

5 поверх. Комерція

примеры планировок

4 поверх. IT компанія

примеры планировок

10 поверх. IT компанія

примеры планировок

10 поверх. Комерція

Цілісно скляні перегородки з дерев’яними дверними блоками

Ексклюзивне конструктивне рішення, яке не має аналогів!

Розроблено та реалізовано нами спеціально для офісів бізнес-центру SUNFLOWER

функціонально, красиво, оригінально, світло, просто, надійність перевірена часом, технологічно, швидко, дешевше існуючих на ринку стандартних рішень, можливість реалізації обмеження доступу до приміщень за безконтактними картами доступу.
деревянные двери в стеклянной перегородке

бизнес-центр Sunflower
рецепция бизнес-центра "Sunflower"-"Olkom"
рецепция
Бизнес центр Sunflower
кабинет
аренда офисов в Киеве
кухня-столовая
комната переговоров Sunflower
кабинет руководителя
перегородки
двери шпонированные венге
двери шпонированные венге
кабинет
кабинет
рецепция 2 этажа
рецепция 2 этажа
рецепция
рецепция
перегородка из коридора
перегородка из коридора
кабинет стандартный
кабинет стандартный
холл этажа с рецепцией Navi
холл этажа с рецепцией Navi
офисная кухня
офисная кухня
новый офис
новый офис
комната переговоров
комната переговоров
кабинет руководителя
кабинет руководителя
новый Офис
новый Офис
Shadow

Спеціально для бізнес-центру SUNFLOWER та його клієнтів розроблено та впроваджено оригінальну систему контролю та управління доступом

 

*Наші організаційно-технічні рішення відрізняються від стандартних, що використовуються в більшості будівель

 

використання електрозасувок замість електрозамків та електромагнітних замків

  1. найнижча вартість
  2. можливість використання недорогої, стандартної, стильної дверної фурнітури (звичайні замки із засувкою та натискними ручками)
  3. можливість простого, механічного відключення електрозасувки (наприклад протягом робочого дня для вільного входу в кабінет)
  4. при відключенні електроенергії та неробочих акумуляторах двері залишаються зачиненими
  5. в екстрених випадках двері завжди можна відчинити за допомогою ключа стандартного дверного замка (за умови, що ключ відкриває не тільки ригель замка, а й язик засувки)
  6. є можливість стандартного способу закривання дверей на ключ без можливості використання карт доступу для її відкривання (у нас така потреба виникала неодноразово)

вхід до кабінету за карткою, а вихід вільний – односторонній доступ

  1. здешевлює всю систему майже вдвічі за рахунок непотрібності установки зсередини кабінетів зчитувачів, кнопок, зменшення вдвічі кількості IRCP модулів (один модуль обслуговує одночасно 2 кабінети)
  2. в 2 рази збільшується термін служби електрозасувок

Головний та єдиний аргумент проти одностороннього доступу професіоналів, які впроваджують системи доступу – не дає можливості повного контролю та обліку пересування персоналу.

Проста відповідь тих, хто експлуатуватиме систему доступу (охорона, менеджери з персоналу, керівники компаній) – а кому потрібен повний контроль та облік за рухом персоналу по робочих кабінетах на території офісу?

Ми обладнаємо двостороннім доступом тільки ті проходи, які дійсно вимагають повного контролю та обліку. Такими точками проходу є: вхід/вихід із будівлі (турнікети), вхід/вихід на територію офісу (вхідні двері в офіс), окремі приміщення на території офісу, що потребують підвищеної безпеки (архіви, сховища, серверні…).

Ми також знаємо, що всі проходи по доступу, незалежно односторонні вони або 2-х сторонні, завжди повинні знаходитися під відеоспостереженням. Відеоспостереження дозволяє контролювати рух персоналу без можливості обліку, який, як ми вже зазначили, не потрібен повсюдно.
*Замки дверей з одностороннім доступом ми комплектуємо розрізними квадратами, які роблять роботу натискних ручок замку незалежною. Ручка зсередини приміщення взаємодіє з роботою язика клямки замка, а ручка зовні немає.



03039, Київ
проспект Науки, 3
бізнес-центр Sunflower
hosting ukraine

Авторское право © 2014. Все Права Защищены. Business Center Sunflower

5 этаж: S аренды = 336,1 м2

сфера деятельности: коммерция

общие показатели: Sэф = 281,5 м, 39 рабочих мест, 1 рабочее место = 7,2 м2

состав:

  • 6 общих кабинетов (17)
  • 3 кабинета руководителей (3)
  • 1 опен спейс (17)
  • рецепция офис менеджеров (2)
  • офисная кухня (12)
  • комната переговоров (10)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

пример планировки 5 этаж

×
4 этаж: S аренды = 373,3 м2

сфера деятельности: IT компания

общие показатели: Sэф = 310,8 м, 59 рабочих мест, 1 рабочее место = 5,3 м2

состав:

  • 1 общий кабинет (12)
  • 1 кабинет руководителя (1)
  • 1 опен спейс (43)
  • 2 рецепции офис менеджеров (2)
  • 1 офисная кухня (12)
  • 1 комната переговоров (17)
  • 2 туалета
  • 1 серверная
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 копи-центр

пример плана 4 этажа

×
5 этаж: S аренды = 336,1 м2

сфера деятельности: Бизнес туризм

общие показатели: Sэф = 281,5 м, 34 рабочих мест, 1 рабочее место = 8,3 м2

состав:

  • 4 общих кабинета (26)
  • 2 кабинета руководителя (2)
  • 1 опен спейс (4)
  • 1 рецепция офис менеджеров (2)
  • 1 офисная кухня (12)
  • 1 комната переговоров (9)
  • 1 зона ожидания (2)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

пример планировки 5 этажа

×
6 этаж: S аренды = 333,9 м2

сфера деятельности: Call Center

общие показатели: Sэф = 279,4 м, 90 рабочих мест, 1 рабочее место = 3,1 м2

состав:

  • 1 общий кабинет (6)
  • 2 кабинета руководителя (2)
  • 2 опен спейса (82)
  • 1 офисная кухня (12)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

пример планировки 6 этажа

×
7 этаж: S аренды = 334,8 м2

сфера деятельности: Коммерция

общие показатели: Sэф = 280,5 м, 29 рабочих мест, 1 рабочее место = 9,7 м2

состав:

  • 3 общих кабинета (10)
  • 4 кабинета руководителя (5)
  • 1 опен спейс (14)
  • 1 комната отдыха (2)
  • 1 комната переговоров (10)
  • 1 офисная кухня (12)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

пример плана 7 этажа

×
9 этаж: S аренды = 335,1 м2

сфера деятельности: Коммерция

общие показатели: Sэф = 280,7 м, 19 рабочих мест, 1 рабочее место = 14,8 м2

состав:

  • 3 общих кабинета (14)
  • 2 кабинета руководителя (3)
  • 1 комната переговоров (12)
  • 1 рецепция офис менеджеров (2)
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 офисная кухня (8)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

план

×
4 этаж: S аренды = 373,3 м2

сфера деятельности: IT компания

общие показатели: Sэф = 310,8 м, 25 рабочих места, 1 рабочее место = 12,4 м2

состав:

6 общих кабинета (24)

1 рецепция офис менеджера (1)

1 копи-центр

1 зона отдыха

1 офисная кухня (12)

2 туалета

1 серверная

4 floor

×

авторизация5 вход

ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ

ЗАПРОС О ВАКАНТНЫХ ПЛОЩАДЯХКОМНАТА ПЕРЕГОВОРОВКОНФЕРЕНЦ-ЗАЛРЕГИСТРАЦИЯВЪЕЗД НА ТЕРРИТОРИЮОБРАТНАЯ СВЯЗЬЗАКАЗ ПРОСМОТРААНКЕТИРОВАНИЕЦЕНТР ОБСЛУЖИВАНИЯ



    Бронювання кімнати переговорів

    Перевірити календар заходів>>




    *Обов'язкові для заповнення поля


    кількість місць (максимум 20)


    ВИГЛЯД ЗАХОДУ


    СПОСІБ ОПЛАТИ



    вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

    Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів


      Бронювання конференц-залу!

      Перевірити календар заходів>>




      *Обов'язкові для заповнення поля


      Дата проведення заходу:


      Вид дня:

      робочий деньвихідний, святковий день


      Оренда в інтервалі з 8 до 17:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 8 до 17 (calculation):


      Оренда в інтервалі з 17 до 23:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 17 до 23 (calculation):


      Кiлькiсть учасникiв:

      до 25від 26 до 50від 51 до 80


      Додатково потрiбно:

      видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


      Вид заходу:


      Спосіб оплати:

      безналичный расчетналичный расчет


      Розрахунок вартісти оренди

      без ПДВ (calculation)

      з ПДВ (calculation)




      Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

      Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу


        Заявка на реєстрацію нового уповноваженого користувача


        Заявку оформляє:

        Усі поля, крім "Додаткова інформація", є обов'язковими до заповнення

         

         

         

         

         

         

         

        Телефон

         

         
        додаткова інформація:

        Угода користувача



          Заявка про в'їзд на внутрішню територію

          План в'їзду на внутрішню територію >>


          Заявку оформляє:

           

          *обов'язкови для заповнення поля

           

           

           

           

           

          *причина необхідності в'їзду на територію заводу:

           

          додаткова інформація:

           

          МЫ С УДОВОЛЬСТВИЕМ ОТВЕТИМ НА ВАШЕ СООБЩЕНИЕ


            *обов'язкові для заповнення поля



            ЗАКАЗ ПРОСМОТРА В БИЗНЕС ЦЕНТРЕ SUNFLOWER



              *обов'язкові для заповнення поля



              повідомлення



              АНКЕТИРОВАНИЕ ДЛЯ ПОЛУЧЕНИЯ ЗАДАНИЯ НА ПРОЕКТИРОВАНИЕ ВАШЕГО ОФИСА


                  Ваши данные ✔





                  Планировочные решения ✔





                  Необходимые дополнительные помещения:
                  meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                  комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                  Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                  tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                  стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                  Технические решения ✔

                  Необходимые в офисе системы:
                  access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                  СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                  Необходимое в офисе оборудование:
                  video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                  видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                  Компьютерная сеть

                  Количество провайдеров

                  Наличие Wi-Fi



                  Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                  Полы
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Стены
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Перегородки
                  гипсокартонныестеклянныедругие...

                  Потолки
                  подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                  Оформление окон
                  горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                  Двери
                  деревянныестеклянныедругие...

                  Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                  Места для рекламы
                  на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>


                    Звернення до сервісного центру бізнес-центру


                    Звернення оформляє:

                     


                     

                     

                    повідомлення

                     


                     

                    • После заполнения и нажатие на кнопку «ОТПРАВИТЬ» обязательно дождитесь подтверждения об успешной отправке
                    • После успешной отправки, на вашу почту придет письмо-подтверждение. В нем вы сможете перепроверить правильность отправленных вами данных
                    • Если вы увидите ошибку, то тут же сообщите о ней администратору +38 067 247 13 33 [email protected]
                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: IT компания

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 53 рабочих места, 1 рабочее место = 5,3 м2

                    состав:

                    6 рабочих кабинетов (51)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 зона отдыха

                    1 офисная кухня (6)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    пример планировки

                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: Коммерция

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 19 рабочих места, 1 рабочее место = 14,7 м2

                    состав:

                    5 рабочих кабинетов (17)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 комната переговоров (12)

                    1 офисная кухня (8)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    планировки

                    ×

                    авторизация вход

                    ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ



                      *обов'язкові для заповнення поля



                      повідомлення



                        *обов'язкові для заповнення поля



                          Бронювання конференц-залу!

                          Перевірити календар заходів>>




                          *Обов'язкові для заповнення поля


                          Дата проведення заходу:


                          Вид дня:

                          робочий деньвихідний, святковий день


                          Оренда в інтервалі з 8 до 17:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 8 до 17 (calculation):


                          Оренда в інтервалі з 17 до 23:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 17 до 23 (calculation):


                          Кiлькiсть учасникiв:

                          до 25від 26 до 50від 51 до 80


                          Додатково потрiбно:

                          видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


                          Вид заходу:


                          Спосіб оплати:

                          безналичный расчетналичный расчет


                          Розрахунок вартісти оренди

                          без ПДВ (calculation)

                          з ПДВ (calculation)




                          Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

                          Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу

                            Бронювання кімнати переговорів

                            Перевірити календар заходів>>




                            *Обов'язкові для заповнення поля


                            кількість місць (максимум 20)


                            ВИГЛЯД ЗАХОДУ


                            СПОСІБ ОПЛАТИ



                            вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

                            Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів

                              Ваши данные ✔





                              Планировочные решения ✔





                              Необходимые дополнительные помещения:
                              meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                              комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                              Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                              tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                              стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                              Технические решения ✔

                              Необходимые в офисе системы:
                              access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                              СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                              Необходимое в офисе оборудование:
                              video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                              видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                              Компьютерная сеть

                              Количество провайдеров

                              Наличие Wi-Fi



                              Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                              Полы
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Стены
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Перегородки
                              гипсокартонныестеклянныедругие...

                              Потолки
                              подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                              Оформление окон
                              горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                              Двери
                              деревянныестеклянныедругие...

                              Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                              Места для рекламы
                              на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                              Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                              Після заповнення та натискання на кнопку “ВІДПРАВИТИ” обов’язково дочекайтеся підтвердження про успішне відправлення!

                              Після успішного відправлення на вашу пошту прийде лист-підтвердження. У ньому ви зможете перевіряти ще раз правильність відправлених вами даних

                              Якщо ви побачите помилку, то одразу повідомте про неї адміністратору +38 067 247 13 33 [email protected]

                              ×