попап форма SendPuls — риэлторы
Sunflower Business Center in Kyiv, class B
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
ОБСЛУГОВУВАННЯ ONLINE
УВІЙТИ

вход Авторизація

Угода користувача

Загальні положення

Ця Угода укладається між sunflower.biz.ua (далі за текстом — адміністрація сайту) — компанією, що надає доступ і послуги сайту sunflower.biz.ua (далі за текстом — сайту), та особами, які відвідали сторінки сайту або скористалися хоча б одним із сервісів, що надаються в рамках сайту (далі за текстом – відвідувачем сайту). Угода користувача регулює порядок використання ресурсів, сервісів, можливостей сайту, наданого адміністрацією сайту майданчика для отримання, розміщення інформації та спілкування.

1. Відвідувач сайту

1.1. Відвідувачем сайту є будь-яка особа, яка зайшла, переглянула хоча б одну сторінку сайту, без попередньої реєстрації та авторизації на сайті.

1.2. Відвідувач, зареєстрований та авторизований із використанням унікальних індивідуальних даних, стає користувачем сайту.

1.3. Користувач має доступ до розширених можливостей, що надаються у рамках сайту.

1.4. Для того, щоб користуватися ресурсами, сервісами, можливостями сайту, користувачеві необхідно спочатку висловити свою згоду з Угодою. Користувач не має права користуватися сайтом, якщо він не прийняв умови Угоди.

1.5. Відвідувач не має права користуватися послугами сайту та не може прийняти умови Угоди, якщо не досяг установленого законодавством віку для укладення таких угод; або не виконав інших умов для укладання подібних угод, передбачених законодавством.

2. Використання матеріалів сайту

2.1 Користувач має право використовувати ресурси сайту способами, що не суперечать основам його діяльності.

2.2. Авторські права на матеріали сайту, ресурси, сервіси, якщо не зазначено інше, належать адміністрації сайту.

2.3. Копіювання матеріалів сайту без письмової згоди адміністрації заборонено.

2.4. Допускається часткове цитування матеріалів сайту на нерегулярній основі з обов’язковим посиланням на сторінку-джерело цитати (не більше 5% від загального обсягу матеріалу).

2.5. Усі назви, найменування, торгові марки, символи та слогани, зареєстровані в установленому порядку, є власністю їхніх законних власників.

3. Угода про конфіденційність

3.1. Порядок збору, використання та розголошення інформації, яка може бути визнана конфіденційною, здійснюється на підставі Угоди про конфіденційність.

3.2. Приймаючи умови цієї Угоди або відвідуючи сторінки сайту, відвідувач автоматично погоджується з умовами Угоди про конфіденційність щодо використання персоніфікованої та неперсоніфікованої конфіденційної інформації відповідно.

3.3. Збір, зберігання, використання, обробка, розголошення інформації, отриманої адміністрацією сайту в результаті відвідування приватною особою (відвідувачем або користувачем) її сайтів та/або заповнення реєстраційних форм, у тому числі персональних даних користувачів, здійснюється адміністрацією сайту відповідно до законодавства України. Приватна особа (відвідувач або користувач) усвідомлює та надає згоду на збір та обробку своїх персональних даних адміністрацією сайту в рамках та з метою, передбачених умовами Угоди користувача, Угоди про конфіденційність відповідно до законодавства України; зобов’язується повідомляти у письмовій формі адміністрацію сайту про зміни його персональних даних.

4. Заключні положення

4.1. Заповнюючи форму реєстрації на сайті, відвідувач автоматично приймає умови цієї Угоди.

4.2. Відвідувач приймає умови Угоди у разі фактичного використання сайту. У цьому випадку користувач розуміє та погоджується з тим, що адміністрація сайту розцінюватиме факт використання користувачем сайту як згоду з умовами Угоди з відповідного моменту часу.

4.3. Діяльність адміністрації сайту провадиться відповідно до законодавства України. Будь-які претензії, суперечки, офіційні звернення розглядатимуться виключно у порядку, передбаченому законодавством України.

4.4. Адміністрація сайту не несе відповідальності за будь-які прямі чи опосередковані збитки, завдані Відвідувачами, Користувачами або третіми сторонами, а також за втрачену вигоду внаслідок діяльності sunflower.biz.ua.

4.5. Користувач погоджується, що він несе виняткову відповідальність (і що адміністрація сайту не несе відповідальності перед користувачем чи будь-якими третіми особами) за будь-яке порушення користувачем своїх зобов’язань, встановлених цією Угодою, а також за всі наслідки таких порушень (включаючи будь-які збитки, які може понести адміністрація сайту).

4.6. Умови цієї Угоди можуть змінюватися адміністрацією сайту в односторонньому порядку. Текст чинної Угоди доступний за адресою https://www.sunflower.biz.ua/user-agreement/



03039, Київ
проспект Науки, 3
бізнес-центр Sunflower
hosting ukraine

Авторское право © 2014. Все Права Защищены. Business Center Sunflower

5 этаж: S аренды = 336,1 м2

сфера деятельности: коммерция

общие показатели: Sэф = 281,5 м, 39 рабочих мест, 1 рабочее место = 7,2 м2

состав:

  • 6 общих кабинетов (17)
  • 3 кабинета руководителей (3)
  • 1 опен спейс (17)
  • рецепция офис менеджеров (2)
  • офисная кухня (12)
  • комната переговоров (10)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

пример планировки 5 этаж

×
4 этаж: S аренды = 373,3 м2

сфера деятельности: IT компания

общие показатели: Sэф = 310,8 м, 59 рабочих мест, 1 рабочее место = 5,3 м2

состав:

  • 1 общий кабинет (12)
  • 1 кабинет руководителя (1)
  • 1 опен спейс (43)
  • 2 рецепции офис менеджеров (2)
  • 1 офисная кухня (12)
  • 1 комната переговоров (17)
  • 2 туалета
  • 1 серверная
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 копи-центр

пример плана 4 этажа

×
9 этаж: S аренды = 335,1 м2

сфера деятельности: Коммерция

общие показатели: Sэф = 280,7 м, 19 рабочих мест, 1 рабочее место = 14,8 м2

состав:

  • 3 общих кабинета (14)
  • 2 кабинета руководителя (3)
  • 1 комната переговоров (12)
  • 1 рецепция офис менеджеров (2)
  • 1 зона ожидания (4)
  • 1 офисная кухня (8)
  • 2 туалета
  • 1 серверная

план

×

авторизация5 вход

ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ

ЗАПРОС О ВАКАНТНЫХ ПЛОЩАДЯХКОМНАТА ПЕРЕГОВОРОВКОНФЕРЕНЦ-ЗАЛРЕГИСТРАЦИЯВЪЕЗД НА ТЕРРИТОРИЮОБРАТНАЯ СВЯЗЬЗАКАЗ ПРОСМОТРААНКЕТИРОВАНИЕЦЕНТР ОБСЛУЖИВАНИЯ



    Бронювання кімнати переговорів

    Перевірити календар заходів>>




    *Обов'язкові для заповнення поля


    кількість місць (максимум 20)


    ВИГЛЯД ЗАХОДУ


    СПОСІБ ОПЛАТИ



    вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

    Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів


      Бронювання конференц-залу!

      Перевірити календар заходів>>




      *Обов'язкові для заповнення поля


      Дата проведення заходу:


      Вид дня:

      робочий деньвихідний, святковий день


      Оренда в інтервалі з 8 до 17:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 8 до 17 (calculation):


      Оренда в інтервалі з 17 до 23:

      Початок:

      Закінчення:

      Всього годин З 17 до 23 (calculation):


      Кiлькiсть учасникiв:

      до 25від 26 до 50від 51 до 80


      Додатково потрiбно:

      видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


      Вид заходу:


      Спосіб оплати:

      безналичный расчетналичный расчет


      Розрахунок вартісти оренди

      без ПДВ (calculation)

      з ПДВ (calculation)




      Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

      Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу


        Заявка на реєстрацію нового уповноваженого користувача


        Заявку оформляє:

        Усі поля, крім "Додаткова інформація", є обов'язковими до заповнення

         

         

         

         

         

         

         

        Телефон

         

         
        додаткова інформація:

        Угода користувача



          Заявка про в'їзд на внутрішню територію

          План в'їзду на внутрішню територію >>


          Заявку оформляє:

           

          *обов'язкови для заповнення поля

           

           

           

           

           

          *причина необхідності в'їзду на територію заводу:

           

          додаткова інформація:

           

          МЫ С УДОВОЛЬСТВИЕМ ОТВЕТИМ НА ВАШЕ СООБЩЕНИЕ


            *обов'язкові для заповнення поля



            ЗАКАЗ ПРОСМОТРА В БИЗНЕС ЦЕНТРЕ SUNFLOWER



              *обов'язкові для заповнення поля



              повідомлення



              АНКЕТИРОВАНИЕ ДЛЯ ПОЛУЧЕНИЯ ЗАДАНИЯ НА ПРОЕКТИРОВАНИЕ ВАШЕГО ОФИСА


                  Ваши данные ✔





                  Планировочные решения ✔





                  Необходимые дополнительные помещения:
                  meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                  комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                  Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                  tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                  стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                  Технические решения ✔

                  Необходимые в офисе системы:
                  access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                  СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                  Необходимое в офисе оборудование:
                  video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                  видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                  Компьютерная сеть

                  Количество провайдеров

                  Наличие Wi-Fi



                  Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                  Полы
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Стены
                  керамогранитламинатковролиндругие...

                  Перегородки
                  гипсокартонныестеклянныедругие...

                  Потолки
                  подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                  Оформление окон
                  горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                  Двери
                  деревянныестеклянныедругие...

                  Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                  Места для рекламы
                  на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                  Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>


                    Звернення до сервісного центру бізнес-центру


                    Звернення оформляє:

                     


                     

                     

                    повідомлення

                     


                     

                    • После заполнения и нажатие на кнопку «ОТПРАВИТЬ» обязательно дождитесь подтверждения об успешной отправке
                    • После успешной отправки, на вашу почту придет письмо-подтверждение. В нем вы сможете перепроверить правильность отправленных вами данных
                    • Если вы увидите ошибку, то тут же сообщите о ней администратору +38 067 247 13 33 [email protected]
                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: IT компания

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 53 рабочих места, 1 рабочее место = 5,3 м2

                    состав:

                    6 рабочих кабинетов (51)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 зона отдыха

                    1 офисная кухня (6)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    пример планировки

                    ×
                    10 этаж: S аренды = 334,3 м2

                    сфера деятельности: Коммерция

                    общие показатели: Sэф = 280,2 м, 19 рабочих места, 1 рабочее место = 14,7 м2

                    состав:

                    5 рабочих кабинетов (17)

                    1 рецепция офис менеджеров (2)

                    1 комната переговоров (12)

                    1 офисная кухня (8)

                    2 туалета

                    1 серверная

                    планировки

                    ×

                    авторизация вход

                    ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ ВАМ ФОРМУ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ



                      *обов'язкові для заповнення поля



                      повідомлення



                        *обов'язкові для заповнення поля



                          Бронювання конференц-залу!

                          Перевірити календар заходів>>




                          *Обов'язкові для заповнення поля


                          Дата проведення заходу:


                          Вид дня:

                          робочий деньвихідний, святковий день


                          Оренда в інтервалі з 8 до 17:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 8 до 17 (calculation):


                          Оренда в інтервалі з 17 до 23:

                          Початок:

                          Закінчення:

                          Всього годин З 17 до 23 (calculation):


                          Кiлькiсть учасникiв:

                          до 25від 26 до 50від 51 до 80


                          Додатково потрiбно:

                          видеопроекторфлипчартпульт для презентацийусилитель звукарадиомикрофон


                          Вид заходу:


                          Спосіб оплати:

                          безналичный расчетналичный расчет


                          Розрахунок вартісти оренди

                          без ПДВ (calculation)

                          з ПДВ (calculation)




                          Вкажіть у вільній формі будь-яку іншу інформацію...

                          Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням конференц-залу

                            Бронювання кімнати переговорів

                            Перевірити календар заходів>>




                            *Обов'язкові для заповнення поля


                            кількість місць (максимум 20)


                            ВИГЛЯД ЗАХОДУ


                            СПОСІБ ОПЛАТИ



                            вкажіть у вільній формі дату, час початку, час закінчення заходу, будь-яку іншу інформацію...

                            Надсилання форми та отримання листа-підтвердження не є автоматичним бронюванням кімнати переговорів

                              Ваши данные ✔





                              Планировочные решения ✔





                              Необходимые дополнительные помещения:
                              meeting-roomkitchen-roomreceptionWaiting areacopy centerarchivelounge room

                              комната переговоровкухня-столоваярецепция офис-менеджеровзона ожиданиякопи центрархивкомната отдыхадругие...

                              Мебель, используемая в стандартном рабочем кабинете:
                              tablebedside-tableoffice-chairchaircommodecupboardrack

                              стол рабочийтумбочка мобильнаякресло рабочеестул для посетителятумба для офисной техники, канцелярских принадлежностейшкаф одежныйстеллаж для документовдругая...



                              Технические решения ✔

                              Необходимые в офисе системы:
                              access cardCCTVsecurity alarmair conditionerserver roomintercomRemote Control

                              СКУД (система контроля и управления доступом)видеонаблюдениеохранная сигнализациякондиционированиесервернойдомофон на входе в офисуправление теплом/холодом с помощью настенного пульта управлениядругие...

                              Необходимое в офисе оборудование:
                              video projectorSmart Tvflip-chartmarker boardtrainerbilliardsaquarium

                              видеопроектор с экраномSmart TVфлипчартдоски (пробковые, маркерные)другое...

                              Компьютерная сеть

                              Количество провайдеров

                              Наличие Wi-Fi



                              Отделка, дизайн, графика, реклама ✔

                              Полы
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Стены
                              керамогранитламинатковролиндругие...

                              Перегородки
                              гипсокартонныестеклянныедругие...

                              Потолки
                              подвесные растровые Armstrongгипсокартонныегрильятадругие...

                              Оформление окон
                              горизонтальные жалюзирулонные шторыдругое...

                              Двери
                              деревянныестеклянныедругие...

                              Навигационная графика (дверные таблички, указатели...)

                              Места для рекламы
                              на улице, в центральном холле Бизнес-Центра, в лифтовом холле нулевого или своего этажа, в лифтах, на территории офиса




                              Пример перечня вашей мебели в табличной форме>>

                              Після заповнення та натискання на кнопку «ВІДПРАВИТИ» обов’язково дочекайтеся підтвердження про успішне відправлення!

                              Після успішного відправлення на вашу пошту прийде лист-підтвердження. У ньому ви зможете перевіряти ще раз правильність відправлених вами даних

                              Якщо ви побачите помилку, то одразу повідомте про неї адміністратору +38 067 247 13 33 [email protected]

                              ×